Har bestämt mig...

.. för att avvakta tills ikväll angående Göteborgsvarvet. Känner mig trots allt liiiiiiite piggare idag än igår. Men dumt att springa om man inte känner sig 80% frisk i alla fall. Tänker inte springa bara för att ta mig runt. Utan för att få en bättre tid än förra året, och då måste jag känna mig rätt pigg!
Cyklade ner en sväng till mässan nyss med gumman igen. Så har fått i mig lite frisk luft nu också.  Betydligt skönare ute idag än igår kan jag lova. Får gärna bli 5 grader kallare också...

Ev. starttid imorgon är 13.33.

Blir tacos imorgon kväll, det är en sak som är säker. Då kommer nämligen D&D&D hit! Trevligt värre!


Kommentarer
Postat av: Danielle

The three D's!

Även fast det såklart vore väldigt tråkigt så får du såklart picknicka med mig och Denny, men det är inget vi räknar med!

2010-05-21 @ 15:10:11
URL: http://heavenlycupcake.se
Postat av: Anonyme Alexander

Det tackar jag för! :D Men inget jag vill räkna med heller. Inte ska en förkylning få sätta stopp för det här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0