Återhämtningsrunda.

Blev en runda även idag, uppe i Änggårdsbergen. 11,5km i ett väldigt lugnt tempo. 6.11min / km mot gårdagens 3.50 min / km. Sprang med gumman i 5km (hon sprang vidare på den vanliga rundan sedan), medans jag kände att det var dags för att utforska området lite mer. Och det kan man verkligen säga att jag gjorde. Blev bland annat lite äkta terränglöpning, men även lite bergsbestigning när vägen tog slut och omringad av berg. Att springa tillbaka är ju något av det tråkigare som finns så det fick bli uppför, och efter många om och än fler men så hittade jag tillbaka till en stig igen! Måste säga att det känns lite i höger smalben just nu så det känns rätt bra att vila från löpningen imorgon. Får bli ett pass på gymmet istället. Avslutade kvällen med att tillaga "Pasta tricolore med kryddkorv". Här följer några bilder från dagens runda och maten därefter!









All info om dagens runda hittar man HÄR!

Kommentarer
Postat av: Karin

Och maten blev sååå god!

2010-05-09 @ 21:42:59
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0