Personbästa!!!

Förväntade mig inget kanonresultat idag. Hört att det var en tuff runda. Men gick ut hårt och ökade succesivt. Blev nytt personbästa, och vann om man bortser från elitlöparna. Slog även någon från eliten. Känns grymt kul nu! Börjar fundera över var gränsen går. Blev även en intervju efter loppet vilket kändes lite extra kul. Placering är fortfarande oklart. Drog hem direkt efter loppet.

Även Karin sprang. Tycker hon gjorde det bra, men hon var lite besviken efteråt. Men man kan inte alltid ligga på topp. Tycker om dig ändå! Här under är en bild från före loppet. David, Karin och jag. Fotograf: DENNY!


Kommentarer
Postat av: väljer att vara anonym pga säkerhet

Kort tjej i mitten! ;)

2010-05-08 @ 17:49:35
Postat av: Alexander

Förstår att du vill vara anonym ;)

Postat av: Karin

Du är så duktig!!

2010-05-08 @ 18:40:20
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Alexander

Vi är duktiga!

Postat av: den anonyme äppelsaftsförsäljaren

Tack Karin, du är nog den första som sagt att jag är duktig! Känns stort detta!

2010-05-09 @ 15:38:38
Postat av: Anonym

Tack Karin, du är nog den första som sagt att jag är duktig! Känns stort detta!

2010-05-09 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0