17,5km. 1h 21 min.

Blev 17,5km idag. I ca 12km sprang jag med Karin. Då höll vi ett tempo på strax under 5 min / km. De resterande 5,5 km höll jag ett tempo på ca 4 min / km. Sammanlagt tog dessa 17,5 km 1 h och 21 min. Bättre tempo än jag höll på Varvet förra året vilket jag är väldigt nöjd med. Iofs 3,5 km kortare, men kände att jag hade rätt mycket till att ge. Mina förväntningar inför Varvet byggs upp allt mer! Tog även lite kort under turen idag, och dessa kommer snart upp! Blev riktigt imponerad av gumman som höll ett väldigt bra tempo de 12 km som vi sprang ihop. Bra jobbat!
Imorgon blir det en ny löptur. Därefter väntar tackosbesök hos Andreas, Sofia och Buster!

HÄR kan ni se allt om dagens runda!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det finns inget som rimmar på bättre...men det är du :)

2010-05-05 @ 21:53:11
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0