Återhämtningsrunda.

Så här dagen efter långloppet igår så var det tänkt att bli ett återhämtningspass eller vad man kan kalla det. Men just för tillfället tillåter inte mina ben något sådant. Fråga bara Karin om ni inte tror mig. Så från att legat en bit över 4min/km i 30 min så ökade jag takten till under 4min/km de resterande 26min. Blev sammanlagt 13km idag. Löpningen går fruktansvärt lätt just nu så bara väntar på ett bakslag. Kommer jag kunna fortsätta att träna ostört dessa 3 veckor fram till Göteborgsvarvet kommer jag bli grymt besviken om jag inte kommer under 1.40. Det finns inte. Om man nu inte skulle dra på sig en förkylning eller nåt. Då är det inte så mycket att göra åt. Men som sagt. Allt över 1.40 är en stor besvikelse. Dagens runda kan man se här! Lägg märke till den fina pulskurvan.

Kommentarer
Postat av: Karin

Springer du över 1.40 är du skyldig mig en trerätters på Hard rock :)

2010-05-03 @ 21:06:23
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Alexander

HA! Blir jag inte förkyld före så bjuder jag på 7 rätters. MINST!

2010-05-03 @ 21:11:43
Postat av: Lisa

Kul med ännu en blogg att följa! Jag vet inte sådär jättemycket om din träningsbakgrund. Men du springer visst milen en bit under 40 och med tanke på det så kommer sub 1:40 på Varvet inte bli några som helst problem. Lycka till!

2010-05-04 @ 16:37:21
URL: http://lisakarinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0