Blodomloppet, 2 dagar kvar.

Kom hem från jobbet ca 15.15 Efter det har jag bara legat ute i solen och haft det gott. Somnade till och med en stund. Fint ska det va! Kanonväder verkligen...



Har tänkt över min målsättning till Blodomloppet och kommit fram till att det nog blir svårt att få en kanontid på onsdag. Efter vad jag hört skall det vara riktigt trångt och eländigt, och blir det så, ja då får man försöka att inte ta det så allvarligt. Men lite svårt att ha den inställningen ändå efter att ha fått nytt PB i alla de senaste loppen som jag ställt upp i.
Som det verkar just nu skall det bli runt 20 grader, och det låter helt perfekt! Karin är ledig imorgon så då ska hon åka in till Nordstan och hämta ut våra startbevis. Skönt att ha de gjort.

Nu ska vi snart bege oss ut på en runda. Antingen upp i Änggårdsbergen, eller bort till Slottsskogen och kika in vilka backar som blir jobbiga på onsdag : )

Ingen som vill sponsra mig med ett par springa-snabbt-skor förresten? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0