Blodomloppet, 3 dagar kvar.

Yes! Då var det bara 3 dagar kvar tills Blodomloppet går av stapeln. Det allra bästa är att det går i Slottsskogen, dvs gångavstånd härifrån. Rätt skönt då det är mitt i veckan. Var inne på deras sida innan och såg att närmare 10.000 är anmälda. Kan bli trevligt! Det som är mindre trevligt är att det inte är indelat i några som helst startgrupper. Gäller med andra ord att försöka få en bra startposition.

Kommer att sikta på under 39 minuter. Har i och för sig ingen koll på hur tuff banan är, men stämmer allt borde 39 min vara realistiskt. Fast det är klart. Får man ingen bra "startposition" så känns det omöjligt att göra ett bra lopp. Men men.


Bra väder + 10.000 personer. Kan bli en riktig fest!

Ses där!

Kommentarer
Postat av: Artfots

Jag missade sista anmälningstiden med två dagar så jag kommer att anmäla mig på plats, i år igen.

2010-05-30 @ 20:51:07
URL: http://artfors.se
Postat av: Alexander

Gött, då kanske vi ses.. är det trångt att springa eller?

Postat av: Danielle

Att ha en bra starposition är A och O. Jag hade en superkass på Vårruset och fick springa mer utanför banan än på den. Stå LÅNGT fram! INGEN tänker på sin prestationsförmåga och många kommer bara göra 5km, se till att vara innan dem om du vill springa fort är mitt råd. Det är lätt att springa i Slottskogen annars, men trängseln kan säkert göra det jobbigare än vad det egentligen är. Får se om jag kommer med och hejar!

2010-05-31 @ 00:26:15
URL: http://heavenlycupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0