Dagen efter gårdagen.

Idag är man inte kaxigast i Göteborg. Det är en sak som är lika säker som att Elfsborg inte kan spela fotboll på äkta gräs. Ont i ben, armar, nacke, ja nästan överallt. Kan nog bero lite på att jag inte har den ultimata löparstilen heller.
Men glad är jag! När jag nu lyckats ta mig under 1.30 så får jag börja spåna på ett nytt mål tills nästa år på halvmaran. Förutsättningarna var ju inte de bästa så det går garanterat att putsa till det än mer. Kan bara säga att det är kul att springa när träningen ger resultat. Både för mig och smurfen. Sen att vi köpte oss varsin Garmin Forerunner 305 gjorde inte det hela sämre. Tvärtom! Blivit än roligare att springa sedan dess.

Tog ett par mobilbilder under dagen också, därav den dåliga kvalitén:


David nära målgång!


Sliten Karin efter loppet. Till höger: Två st öldoftande kycklingar.


En av få gånger vagnen var tom.


"Musse" såg ut att vara på strålande
humör, precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Artfors

Jaså, du träffade på Musse, själv stötte jag ihop med Martina Haag, bokstavligt.

2010-05-23 @ 17:42:46
URL: http://artfors.se
Postat av: Alexander

Haha jasså? Snackade du något med henne då? Musse verkar vara en riktigt trevlig kille faktiskt!

Postat av: Artfors

Nej, jag blev så snopen av vem det var som jag stötte ihop med så jag tappade talförmågan. Om inte ett, förlåt! och ett leende tillbaka med ett, det är ok. Är att snacka med någon.

2010-05-24 @ 06:58:51
URL: http://artfors.se
Postat av: Staffan

Hej och grattis till medlemsskap i sub90 på halvmaran-klubben, jag är också nybliven medlem i det sällskapet :-)



Såg på jogg.se att du efterlyste lite tips på hur man får fler besökare på bloggen? Här är några tips från mig som bloggat sedan i augusti 2009:



1. Bilder är alltid trevligt, vilket du har gott om. Jag själv är dålig på bilder på bloggen.



2. Att vara ute och läsa en del andra bloggar och att lämna kommentarer på andras bloggare gör att man får fler besökare till sin egen



3. Sedan är det ju såklart det som skrivs på bloggen som måste vara intressant att läsa om, och jag tror att du har alla förutsättningar att få en välbesökt löparblogg om du bara sprider adressen runt på lite ställen.



3. Att länka till sin blogg, t ex i inlägg på jogg.se eller på andra ställen där löpning diskuteras brukar generera besökare.



Vad blir nästa mål? Själv laddar jag nu för mitt tredje Stockholm Marathon om knappt två veckor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0