Jotunheim.

Imorgon har vi bestämt oss för att gå upp tidigt och ge oss ut och springa. Blir ett långpass om allt går som vi tänkt. Härligt! Precis en vecka före Göteborgsvarvet och allt. Nästa vecka blir det eventuellt lite lugnare, för att sedan på lördagen förbättra min tid på halvmaran.

6 juni anordnas X-trail här i Göteborg. Närmare bestämt i Skatås. Denna tävling består av 12km riktigt tuff terräng, och startar uppför en slalombacke. Tanken var att jag skulle deltaga här, men så blir det inte! Noel skall nämligen döpas samma dag : ) .
Hittade nu istället en annan tävling jag hade velat vara med i. Göteborg Trail Running som anordnas av Salomon. Men min kära flickvän påpekade att inte heller här kunde jag vara med. För då är vi förhoppningsvis i Norge och vandrar! Bjuder på ett par bilder därifrån också.

Måste i alla fall hitta lite nya utmaningar till sommaren. Helst längre än 1 mil. 1 mil tar slut alldeles för snabbt och ses inte som någon utmaning längre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0