Korta tights.

Aldrig. Jag har aldrig sprungit i tights. Alltid varit shorts som gällt för mig, med eller utan underställ. Tänk er själva, Långben i tights? Läckert med hans muskulösa ben! Fick till och med ett par skitsnygga långa Craft-tights av min kära flickvän för ett par jular sedan. Dom ligger intryckta någonstans i gaderoben där jag, och definititvt hon, INTE kan se dem! För dom finns inte i min värld. Tjoff. BORTA!
Tacksamt att köpa tights till mig?



Men så idag helt plötsligt fick jag för mig att prova ett par korta tights från ProTouch. Mycket beroende på att de NIKE-shortsen jag kollade på inte fanns i min storlek.

Och hoppsan. Dom satt som ett smäck på mig! Blev om möjligt än snyggare! Dessutom riktigt sköna. Så snart skall jag inviga dem när vi skall upp till Sisjön och springa.


Kommentarer
Postat av: Karin

du kommer aldrig vilja ha på dig något annat sedan!

2010-05-29 @ 15:58:15
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Manlighetsförbundet

Snälla visa ingen bild på detta sen! ;)

2010-05-29 @ 16:06:48
Postat av: Alexander

Manlighetsförbundet. Klart du ska få se en bild. Bara för att det är ni! (du denny)

Postat av: Artfors

Jag springer inte i annat än tights, långa som korta. Första gången måste erkänna var lite pinsamt att ge sig ut, man kände sig ganska fånig men nu. Skulle aldrig springa utan tights, det är så mycket skönare än fladdrade byxor eller shorts.

2010-05-29 @ 17:29:28
URL: http://artfors.se
Postat av: Danielle

Väntar med spänning på bilden...

2010-05-29 @ 19:18:12
URL: http://heavenlycupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0