Seegt..

Efter två långa dagar så var det dags för löpning igen. Lyckades efter många om och men tjata med mig Karin ut, vilket hon även tackade mig för. När vi var tillbaka.

Förr skippade jag träningen när jag inte kände för det. Numera tror jag att det är just dessa pass som gör att man blir bättre. Blev sammanlagt 11km idag och Karin var grym! Vi tog det lugnt men tycker ändå det var starkt av henne med tanke på hur trött hon var. 11km är alltid 11km. Men lugnt kan man knappt säga om Änggårdsbergen. Det går verkligen uppför hela tiden känns det som : ) .

Tanken är att det även imorgon blir löpning, någonstans mellan 10-15km. Tidigt! Sen börjar uppladdningen inför GREEN DAY. Kommer bli riktigt riktigt bra känns det som.

Var inne en sväng på InterSport idag också. Spanade in lite löparskor. Dessutom investerade jag i mitt första träningslinne någonsin.

Finns 2 saker som jag starkt funderar på att göra:

1: Köpa ett par löparskor till. (tävlingsskor)
2: Bli medlem i IK Jogg.

Här kommer lite mer bilder från årets största fiaskolopp arrangörsmässigt sett:


Karin inför loppet.


Vädret var verkligen helt kanon.




Efter ÖIS arrangörsmiss nu i onsdags satsar jag vidare mot lördag. Dags för personligt rekord på milen då istället. Om banan är uppmätt...

Räknas personliga rekord även på träning? Eller måste det vara på tävling?


Ok då! Bjuder även på en hundbild även om det inte hör hemma på denna sidan:


TelefonJack? -Ja tack :D

Sist vill jag också passa på att önska alla lycka till som ska springa i Stockholm imorgon!

Och kom ihåg. Nu är det bara 15 dagar kvar till vårat gemensamma långpass...



Kommentarer
Postat av: Karin

PB räknas BARA på tävling, annars är det enbart inofficiellt :)

Jack är världens sötaste, I love him!

2010-06-04 @ 22:49:10
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Artfors

Du SKA gå med IK jogg, DET ÄR EN ORDER!!!! :)

2010-06-05 @ 09:58:36
URL: http://artfors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0