8km.

Blev en lite kortare runda igår på 8 km. Lite småförkyld ännu så vågar inte ta ut mig helt och hållet. Höll ett 4.30 tempo genom hela rundan, vilket är ett rätt behagligt tempo om jag få säga det själv.

Har lite ont i högra smalbenet just nu. Hoppas på att det går över, annars måste jag vila ett tag. Dessutom har jag 4-5 naglar som nog sett sina bästa dagar. Varvet knäckte dem : )

Om en vecka är det i alla fall Blodomloppet. Kommer bli kul. Går i Slottsskogen så det är gångavstånd dit. Skönt. Nu ska jag iväg en sväng till gymmet innan det är dags för jobb.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Du börjar ju bli riktigt haj på att koda i HTML nu brorsan! Det är bra, sitt med bloggen hela dan så har jag tid på mig att träna så jag kan klå både dig o Karin på varvet nästa år :D

2010-05-27 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0