Midnattsloppet.

Då var det gjort! Anmält mig till Midnattsloppet här i Göteborg, 21 Augusti. Har sprungit det båda åren innan också. Dessvärre går det av stapeln samma dag som Prinsens Minne i Halmstad i år. Och siktar man på ett PB så är det självklart i Halmstad man skall springa. Har slagit personligt rekord där båda gångerna jag sprungit.
Midnattsloppet däremot är en enda stor fest, och därför föll valet på den tävlingen. Anmäld i startgrupp 1B (36-40min).




3 dagar kvar till Blodomloppet nu.
Ses där!

Kommentarer
Postat av: Johan Kanmert

Jag är också anmäld i 1B. Vad siktar du på för tid?

2010-05-30 @ 16:49:27
Postat av: Alexander

Härligt! Under 39 får jag sikta på där. Har ett personbästa på 38.35 men tycker Midnattsloppet är lite tuffare än en vanlig 10-km tävling. Själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0