Uppladdning inför bion!

Härligt med en ledig dag. Efter att Karin hade släpat med mig bland massa butiker så "släpade" jag med henne ut på en löptur. Ville visa henne lite vart jag sprang förra gången när jag sprang själv. Men mitt lokalsinne är ungefär lika bra som hos en vandrande pinne. Blev inte alls som förra gången jag sprang. Men blev en rätt fin runda ändå, även om man fick gå en hel del. Men tog oss runt och det blev till slut 11,5 km på en tid som vi inte nämner här. På lördag planerar vi att springa en längre runda på förmiddagen uppe vid Sisjön. Så då blir det nog på med ryggsäcken också. Fint ska de va!
Men tog ett par kort under dagens runda också, och här kommer några av dem:




Kommentarer
Postat av: Marie - Utmaningen!

så härligt de såg ut!(=

2010-05-13 @ 20:19:03
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0