Vilse igen..

Fick lite klagomål från min kära sambo i torsdags när jag bestämde vilken runda vi skulle springa. Hon menade att det knappt gick att springa på vissa ställen. Och det är sant, hon hade en poäng med det hela. Så idag var det hennes tur att bestämma runda. Och om det inte gick att springa på vissa ställen i torsdags, så kan jag säga att det gick knappt att gå på vissa ställen idag. Knappt stå upp ens!  Fast jag har inget emot det, tycker bara det är roligt med nya löprundor. Speciellt när vi dessutom springer vilse. Eller inte vi, Karin sprang vilse. Jag sprang bara efter henne.
Att det inte gick så snabbt idag är med andra ord inte så konstigt. Ny runda, svår terräng, och en flickvän som hade lika bra koll på vart vi var som jag har koll på läkemedelskemi. Fast det spelar ingen roll när det är så fint som det är här uppe i Änggårdsbergen. Med tanke på att det inte alltid gick så snabbt så agerade jag lite fotograf idag också. Undra om det är någon som har något finare ställe att springa på egentligen?

Imorgon är tanken att jag skall springa strax över milen. Snabbt. Eller hyfsat snabbt i alla fall. Ett sista löppass med bra tempo innan Göteborgsvarvet. Men det är alltså tanken. Har 4 mil i bena nu efter dessa två dagar. Strax över 26km igår, och strax under 14km idag. Så får helt enkelt se hur bena mår imorgon.



Och så var det de här med att vi
var vilse. Bilden här under säger
det mesta. Kan ni tänka er?
Karin såg en stig där...




Som ni kan se här ovanför så stötte vi på en familj som var ute och
vandrade. Lägg märke till lillkillen, strax höger om den vänstra
gåsen. Han hade lika bra koll på läget som Karin kändes det som...
Hennes syn på rundan kan ni se här! Karins alltså.



Ännu en familj som vi stötte på!

Fint ska det va!



Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2010-05-16 @ 21:03:25
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 10:11:38
Postat av: Alexander

Gillar inte teve..

2010-05-17 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0