YesYesYes.

Blev som planerat ett långpass ihop med Karin ikväll. Blev sammanlagt knappt 19km med start uppe vid Sisjön, sedan sprang vi längs Sandsjöbacka leden. Delvis rätt tuff terräng, men det är bara härligt. Lite måste man få slita! Dessutom min första runda i korta tights. Och faktiskt. Det var riktigt skönt! Kan lätt bli att man fortsätter springa i sådana.

Trodde faktiskt Karin skulle vara rätt seg idag. Hon var trots allt inte på topp igår : ). Men ett medeltempo på 5.48 tycker jag är starkt jobbat på ett så pass långt träningspass. Enda gången hon var ur balans var när hon höll på att snubbla på en orm. Men vet inte vem som blev mest rädd av dem två? Jag agerade lite fotograf under rundan också, precis som vanligt när vi springer ihop! Alltid kul att få kunna dela med sig av lite bilder från en löptur. Dock inte högsta kvalité på bilderna.

Tid: 01:48:49
Distans: 18,76 km
Medeltempo 5.48min/km
Medelpuls 141slag/min 

Allt om dagens runda kan ni se HÄR!




Visst ser det härligt ut? Men nu kommer den bilden som jag blev allra nöjdast med!



Håller förövrigt på med att försöka styra upp ett gemensamt långpass här i Göteborg. Närmare bestämt i Skatås. Intresse finns, så det lär bli av. Vill du följa med?


Kommentarer
Postat av: Miranda

Åh vad fina bilder!



Jag vill hänga med.. men det blir långt att springa till Götet först ;)

2010-05-29 @ 22:02:37
URL: http://www.mirandasminut.se
Postat av: Alexander

Klart du ska med : )

Postat av: Broder

Kolla med Daniel!

2010-05-30 @ 01:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0